Julnostalgi

Sitter och lyssnar på Glasvegas för att få lite julstämning.
Glasvegas är så mycket förra julen för mig, julen -08. Vi satt hos Bergvalls på drottninggatan och åt och drack och hade väldigt trevligt till tonerna av Glasvegas.
Har alltid varit glad över att ha kusiner som är i samma ålder som mig, Josef och Jonte. Tycker såklart lika mycket om småbarnen men ni förstår vad jag menar.
Vi fick en spotifyinvite av Albin där på julaftonen, mycket bra.

Den kvällens citat: Mamma viskade till mig i soffan "Vad rolig Micke är ikväll.."
Vad jag svarade behöver jag kanske inte outa här men man kan väl säga som så att jag tyckte att han skulle lugna ner sig lite med whiskeyn. Det var det dock bara jag som tyckte så det har jag fått ångra bittert. (Jag menar alltså att jag var jävligt löjlig).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0