Tacksamhetsinlägg

Koriander igår! Och ja, det var riktigt bra.
Lagomt mycket folk i olika åldrar och genrer, bra musik, det fanns sittplatser i baren och därmed möjlighet till allmänt snack, trevliga vakter (igår), trevliga bartenders (igår) osv. Väldigt nöjd. Särskilt med tanke på att jag kom in gratis och även via VIP-ingången. Tack Alexander Hult!

Sällskapet för kvällen bidrog såklart också till att det blev en lyckad kväll. Så ni som var med kan ju ta åt er.

Just nu sitter jag och är minimalt motiverad för slutspurten a la tentaplugg.
Blev dock lite gladare när pappa ringde och sa att han kommer och sätter upp min jackhängare i hallen i eftermiddag. Och att han dessutom erbjöd sig att svänga förbi IKEA och köpa med en gardinstång till mig så att jag äntligen kan få upp gardinerna. Mycket tacksam för detta.

Det blir nog en helt okej söndag ändå det här.

Imorgon är det tenta 8.15-11.15. Håller tummarna för mig och Emelie och resten av klassen.

Kommentarer
Postat av: emilystrange

Jaa igår var grymt lyckat :))



vi råkade visst betala ändå vid jackorna hhaa,så jag har den lilla fribiljetten kvar om du o jag vill gå dit en annan gång ;)



håller tummarna för oss jag också!

2009-12-06 @ 13:55:39
URL: http://emilystrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0