Wasabikramp?

Vi provade några nya bitar. Bortsett från den med bläckfisk var dom goda.
Tyvärr fick ett par av oss kramper i magen direkt efter att de ätit upp. Men efter ett toalettbesök försvann obehaget. Eftersom det inte var matförgiftning blir man ju nyfiken på vad det kan ha varit i bitarna som gjorde att två st fick exakt samma sympton. Vi blev i alla fall lugnade efter ett samtal med kökschefen.




Emelie är hemma från Tyskland och efter all korv var även hon sugen på lite fisk. Nu får vi väl se om suget sätter igång igen eller ej...

Kommentarer
Postat av: emilystrange

ja jag känner mig lite skeptiskt till sushi nu.. men det går säkert över. kanske ska hålla mig till avokado och lax som jag brukar äta :P



ps. om du vill ha sagan-om-ringen-maraton, så ha det med mig! vi kan ha tysktalande med engelsk text eller engelsktalande med tysk text, vilket som ;)

2009-12-16 @ 12:26:53
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Haha! Va wierd, va sa kocken då? Var det wasabikramp? :D

2009-12-16 @ 14:01:42
Postat av: Hanna

Emelie: Tycker faktiskt väldigt illa om hur tyskan låter så jag tror jag avstår med tysk dubbning isåfall :P Ledsen att säga det, men faktiskt bland det fulaste språket jag vet. Spanska är ju mer min grej. Tycker om dig ändå dock.



Johanna: Mja alltså han ville nog försäkra oss om att det inte ska vara någon fara eftersom alla produkterna hade levererats färska samma dag. Kändes ju ändå bra att prata med honom så att säga. Vet inte om det var wasabin, men kan ju ha varit :)

2009-12-16 @ 16:41:38
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0