50-talsbönan

Det är löjligt roligt med tester. Ändå märker man direkt när man börjar svara att frågorna egentligen inte säger något alls om det som testet handlar om.
Jag gjorde ett stiltest här. Gör det ni med och se vart ni hamnar.

Följande blev mitt resultat:

Grattis, du skulle passa perfekt på1950-talet!


För dig är stil inte bara en fråga om kläder, utan berör hela livet. Du är inte bara snyggt klädd i välsydda plagg av bästa kvalitet, utan också en fena på inredning, matlagning och festfixande – och det är vi andra lite lätt gröna av avund för.  Det är dig man frågar för att få veta vilket det bästa röda läppstiftet är, hur man bakar perfekta cupcakes och vilka drinkingredienser som alltid bör finnas hemma. Visst, skulle man släpa ut dig på hike i skogen kanske du inte riktigt skulle komma till din rätt – men ärligt talat, vem behöver leka skogsmulle när det vankas perfekta martinis hemma hos dig?

Det stämmer nog inte alls men texten var ju enormt smickrande så varför ifrågasätta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, nu ska jag göra testet, titta i min blogg för resultat!

2009-02-11 @ 19:51:55
URL: http://enblondflicka.blogspot.com
Postat av: Jonte

Haha, jag gjorde testet och blev en typisk nittiotalist med "who cares" -stil. Folk kan inte förstå att mitt hår ser snyggast ut när det är som skitigast och hur jag går tillväga för att få ett par converse och en t-shirt att se party ut... =)

2009-02-14 @ 12:00:11
Postat av: Hanna

Jonte: Jag blir inte så himla förvånad faktiskt... :D Slacker!

2009-02-16 @ 16:06:22
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0