Grönt är skönt

Nu känns det som att jag har spårat ur lite när det gäller köket.
Än så länge har ju som tidigare nämnt inte ens gardiner varit uppsatta vilket har gjort att allt har kännts ganska vitt, grått och mer vitt. Det låter kanske tråkigt men samtidigt är jag nog ganska tråkig när det gäller dessa saker.
Jag är allergisk mot felmatchade mönster och färger som skär sig mot varandra och därav en ganska försiktig inredning här i mitt hem.
Idag däremot lades en illgrön matta på plats under köksbordet. Den bara slank med från IKEA förut.
Uppriktigt sagt så tycker jag att det blev en riktigt lyckad färgexplosion. Mattan påminner om en gräsplätt och är fantastiskt mjuk och skön.
Nu ska banne mig gardinerna upp också! Mamma och pappa är på ingång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0