Om mig

Jag blev utmanad av Malin så det är väl lika bra att anta utmaningen.
Jag kommer dock bryta mot reglerna och hoppa över punkt 3 och 4. Jag känner helt enkelt inte sju personer som bloggar.


Regler:

1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade

1. Jag är väldigt konflikträdd
2. Jag tycker inte om färgen rosa
3. Jag kan bli rastlös extremt lätt
4. Jag ogillar att använda jeans och gör det därför knappt alls
5. Jag är totalt oteknisk
6. Jag kissar väldigt många gånger per dag
7. Jag är 165 cm lång

Nu vet ni det.. Något kanske var nytt om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0