Orolig mage på flera sätt



Inatt somnade jag runt tvåtiden. Onödigt sent och ovanligt sent för att vara mig.
Jag antar att det grundade sig i dels lite för mycket kaffe och te (omöjligt att sova kissnödig) och dels en viss oro inför tentan imorgon. Tentan i sig går säkert vägen men situationen är så pass pressig att jag absolut inte är lugn inför tillfället.
Dessutom började jag i natt såklart inbilla mig att jag hade ont i magen och att jag säkert skulle få kräksjukan och missa tentan på grund av det.
Det här förvånar mig inte. Jag är rena psykfallet ibland.
En annan gång, för ungefär en månad sedan, sprang jag instinktivt av bussen på kronoparken för att jag var helt övertygad om att jag skulle kräkas. Resten av dagen låg jag i soffan och tyckte synd om mig själv med blåbärssoppa och annan flytande föda.
Fick jag magsjuka? Nej, självklart inte.
Jag jobbar på det här, jag gör verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0