Mitt i smeten

Precis hemkommen från en fika med Johanna, Malin och Sanna. Vi satt för en gångs skull på Waynes i Mitt i city vilket inte är det vanligaste.
Anledningen till det är att det är så svårt att prata ostört på Waynes. Man sitter liksom mitt i smeten och när jag ska fika med någon är det oftast för att kunna prata om personliga saker som man kanske inte vill att alla ska höra.
Om man inte vill prata så mycket utan hellre kanske sitta och glo på folk så passar Waynes däremot alldeles utmärkt.
Jag inbillar mig också att folk som väljer Waynes i Mitt i citys delvis gör det för att just kunna sitta och titta på människor.
Den möjligheten finns helt klart om man säger så. Man känner sig alltid så jäkla uttittad när man går omkring i Mitt i City... Gillar inte den känslan.

Jag kan också konstatera att det är väldigt bra att shoppa med Johanna. Hon tar med mig till Gina tricot och
Bik Bok, ställen dit jag själv av någon anledning sällan går. Varje gång blir jag lika förvånad över vad mycket bra basplagg det finns där. Idag köpte jag i och för sig inget basplagg men ändå en snygg, svart, tjajt tröja i spets.
Den får delvis stå för lördagens klädsel. Skönt att ha det fixat!

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Mm, jag vet. Det är tur du har mig. Men det är inte tur att jag går med dig för då handlar jag mer än jag borde.. Jaja. Trevligt ändå. Billigt på mina affärer är det också :D

2009-02-05 @ 18:53:08
URL: http://enblondflicka.blogspot.com
Postat av: Hanna

Samma för mig idag kände jag. Fast allt jag köpte var nödvändigt och jag är jäkligt nöjd över mina inköp. Det är så man får tänka ;)

2009-02-05 @ 19:59:03
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0