I'll never tell...any of you

Som vanligt fastnar jag helt i filmen "Don't say a word". Den råkade visst gå på TV nu och när inget annat värdigt finns att se på så...
Brittany Murphy är en skådespelerska som jag älskar att hata. Jag vet inte om hon är ryckig och spattig som person men hon är alltid sån i filmer. Det spelar ingen roll om hon ska spela söt, arg, sexig eller dum.. Alltid lika ryckig. Konstigt uttryck helt enkelt.
MEN, i just den här specifika filmen passar det ju henne helt fenomenalt. Hon spelar psykpatient och hon gör det bra.
Det kanske inte är så svårt med tanke på att hon alltid framstår som lite utflippad.
Hennes personlighetsdrag är ganska perfekta för rollen som hon spelar i just den här filmen. I en dålig romantisk komedi med Aschton Kutcher blir det däremot bara olidligt.
Brittany Murphy borde alltså göra färre "söt flickvän"-roller och fler psykpatientroller.
I övrigt har jag noll förståelse för hur Micke kan tycka att hon är söt och sexig. Men det var bara en parentes.

Kommentarer
Postat av: Sara

Pluggar man inget på vardagarna så måste man ta lite på helgerna, tyvärr.. Blir dock YTTERST lite gjort, några rader om dagen. Så paniken infinner sig nog snart.

2009-02-08 @ 18:23:44
URL: http://saralingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0