Dyrt

Om ett tag ska jag ner på stan och möta två för mig helt okända tjejer.
Varför?
Jag ska köpa kurslitteratur av dem.. Blir billigare så. Dessutom går det snabbare för mig att få böckerna genom att göra såhär jämfört med om jag hade beställt alla.
Känns så väldigt ambitiöst det här men vad gör man inte för att få lägga så mycket som möjligt av sina pengar på annat än svinigt dyra böcker. Helt galet egentligen, 300 spänn för en bok om organisationsteori och på engelska dessutom. 
Jag blir lite bitter.
Jag ska hinna med en sväng på stan och en liten fika också.

Kommentarer
Postat av: sarah

sjukt attdet ska vara så dyrt att plugga.

Ha en trevlig stadsdag;)

2009-01-21 @ 19:24:00
URL: http://sarahdiem.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Dyrt? Det vet jag inget om...

2009-01-23 @ 14:22:37
Postat av: Hanna

Jag hoppas att du var rejält ironisk!

2009-01-23 @ 15:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0