En spyas bekännelse

Den här lappen skulle ha passat perfekt i boken jag gav till Micke i julklapp. David Batras "Den som inte tar bort luddet ska dö", en insamling av alla möjliga lappar från olika delar av Sverige. Rolig bok.



Vi fick den förut i vårt brevinkast. Jag tycker verkligen att det är schysst av killen att höra av sig och be om ursäkt, (Han lämnade t.o.m. sitt telefonnummer).
Känner dock att jag är jäkligt trött på allt som har med spyor att göra nu, det har helt enkelt blivit för mycket av den varan för en emetofobiker som mig.

Kommentarer
Postat av: sarah

Mmm, men det är ju nästan jämt så att boken är bättre!

Hehe vilken rolig lapp ändå...inte alla som är lika duktiga liksom:P



2009-01-07 @ 23:51:16
URL: http://sarahdiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0