Gamla bilder

Jag rensade min bärbara dator och hittade en massa gamla bilder.
De flesta tagna med taskig mobilkamera därav usel kvalité.


Fest hos Linda -06, jag & Ola. Olas min är obetalbar. Den där kvällen var helt galen har jag för mig. Alla hoppade på Lindas studsmatta och till slut bara låg alla i en hög och trängdes. Ola och någon mer hade använt Lindas vax så det var en massa håriga och äckliga vaxremsor som fastnade på kläderna där på studsmattan.


Samnma fest, Carro & Frida


Och samma igen, fast Linda & Jarro



En bild på pappa. Inte det vanligaste.


Carro & jag på arvika -06. Mikael var också där fast utan vetskapen om att hag gick och småspanade på
honom - StalkerHanna!


I ettan i Kil.


Jag och Cornelia för ett antal år sedan.. Hon är inte så himla likt sig.


Johanna, alltid lika snygg. Kul att jag hade döpt kortet till "yä pudding"..


Nyvaken goding. Brukade ta väldigt mkt kort på Cornelia för ett par år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0