Vår kväll

Jag, Carro och Micke har haft myskväll. En spontan sådan.
Jag och Carro har slurkat i oss lite vin men inte Micke.
Kvällen börjar närma sitt slut och vi spelar Volbeat, töntar som vi är. Mainstreama skulle man också kunna kalla det.
Jag är väldigt mainstream ibland. Försöker att vara speciell och inte så mainstream men det är ju väldans löjligt att försöka visa upp någon jäkla fasad som inte stämmer.
Hela vårt hem skriker ju dessutom IKEA och jag menar det säger ju faktiskt en hel del.
Så småningom, när jag har mer pengar, kanske vi börjar sortera/byta ut IKEAmöblerna. Det blir fint.

Såg ni Hanna Hellquist i Skavlan förut förresten..? Det gjorde vi.


Kommentarer
Postat av: frida

Fast jag har alltid tyckt att du har din egna personliga stil och smak. Men det är ju rätt svårt att undvika ikea precis när man flyttat hemifrån.

2009-01-31 @ 11:20:41
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack så mycket Frida! =) Det var roligt att höra faktiskt.. Som du säger, ikea är ganska svårt att undvika om man inte vill ha det mesta begagnat från auktion och sånt.

2009-01-31 @ 13:13:17
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Ikea är fantastiskt ! Var glada att ni har det att utgå från !

2009-01-31 @ 23:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0