Vasträsket

Jag har totalfastnat famför tradera idag.. Jag brukar vanligtvis inte alls sitta och syssla med det tidsfördrivet men nu kändes det som att jag är fast.. Farligt måste jag säga.
Det handlar inte så mycket om kläder, av den enkla anledningen att kläder vill jag helst prova innan jag betalar för dem. Det är mest vaser jag kollar på. Jag skyller allt på mamma.
Nyss la jag ett bud på en orange glasvas i 50-talsstil. Den gav mig inspiration inför kommande omtapetsering av köket så fler i samma stil kanske det blir..
Nu hoppas jag att jag vinner budgivningen ganska billigt också.. Alldeles för givmild vill jag inte bli över mitt första traderaköp.

Jag återkommer...

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Varmt välkommen !

Nu är vi två som är "fast"....

2009-01-19 @ 22:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0