Zoo

Vi eller ja, mest Micke, har precis fixat allt nytt för dataplatsen. Blir så himla bra.
Vi har haft ett riktigt fult databord med allt i ett, typ köpt på jysk.. Väldigt praktiskt förstås men så otroligt opassande i ett vardagsrum. Jag har sett framför mig ganska länge hur jag egentligen ville ha det men aldrig riktigt fått tummen ur.
Äntligen gjorde vi ett ryck. Det kommer före- och efterbilder men det dröjer lite till för än så länge är inte hyllorna uppe.
Det jag kan säga är att det blev mer vitt nu, vilket passar in mycket bättre mot den vita väggen.
Dataplatsen är mest ett måste och inget vi vill ska sticka ut i vardagsrummet.
Nöjd.

Jag köpte en Zooklubba förut. Det känns verkligen barnsligt att köpa klubbar men jag gillar det.
Jag minns att jag fick en stor godispåse fullproppad med såna av en kille jag brukade umgås med för några år sen..
Gulligt faktiskt. Om du läser det här kan du ju säga hej i kommentarerna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gott Hanna! Längtar efter att få se bilderna! Hursomhaver så såg jag familjern Bergvall också, men det var dock bara jag som körde. :) Alex var i Svanskog. För det va själva julafton du menade va?

2009-01-16 @ 10:01:16
URL: http://enblondflicka.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaja, du skrev I alex bil och inte du Och Alex.. Jaja. Den är fin den. Speciellt på sommarn när man kan fälla ner taket. Då ska vi åka vrålåk Hanna ;D Yeah!

2009-01-16 @ 10:52:26
URL: http://enblondflicka.blogg.se/
Postat av: Hanna

Exakt, självaste julaftonen.. De trodde att bilen var din så de berömde den :D

Vrålåk får det bli!

2009-01-16 @ 11:29:40
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0