Allmänt

Idag har jag tagit promenad och tränat. Det känns skönt såhär i efterhand.
Man blir så otroligt slapp och omotiverad till att röra på sig när man vänder på dygnet. Igår somnade jag vid två-tiden (sent för mig) och det är så skittrist att bara ligga och vara otrött bredvid en som redan "snarkar".
Som tur är läser jag just nu "Djävulen bär Prada" som är en väldigt lättsam bok... Är inne i en period då jag inte orkar med något alltför koncentrationskrävande.

Imorgon kommer Josef och Elin hem från Thailand.. Ska bli kul att träffa dom små pepparkakorna!

Nu blir det en film som jag inte har sett på flera, flera år, nämligen "Sunes sommar". Vi började prata om den hos Carro och Oscar förra veckan och jag blev riktigt sugen på att se den igen.. Jag kommer antagligen tycka att den är roligare nu än vad jag tyckte då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0