Det här med att överanalysera

Det här vore nåt det....:


Text från Shecity

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Hejhej!



Tänkte bara tipsa om att du kan kolla in PA-programmet Liu´s nya hemsida. Jag är med på den under Nolle-P-fliken... (www.personalvetare.nu)



Själv sprang jag precis femman, tro det eller ej och nu blir det städmaraton i lägenheten. Kolla gärna upp en tid då du o Micke kan komma hit också. Preliminärt vilka helger som skulle kunna funka så får jag kolla upp det.



Ha det bra syster!

2009-07-23 @ 11:15:38
Postat av: Hanna

Hej! Kul att höra från dig..!



Kollade in sidan, snyggt! Har även sett bilder från fejan. Blev mkt förvånad när du "Jonathan Sandström" inte fanns längre.



Just de, bra att du påminde mig.. Vi får ta och kolla upp detta så vi kommer iväg nån gång! :)

2009-07-23 @ 20:26:35
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0