Nätterna över

Nu är nattjobbshelgen över.. Såå skönt. Det har gått bra trots att vi var en färre än vad vi skulle ha varit på lördagen.
Det har varit ganska lite fylla också vilket jag är väldigt tacksam över. Det är verkligen vidrigt att känna alkoholstanken från folk när man står i kassan. Man blir nästan nykterist av det.
Men det tråkigaste med att jobba natt är att man blir så asocial oavsett om man vill eller ej. Man har inte speciellt många timmar att umgås på under dagen och man är ändå mest seg och trött. Mikael har ju jobbat också så vi har verkligen gått om varandra.
Ikväll jobbar jag 17-22 och efter det är jag ledig (bortsett från fyra timmars städ på Charlottamott.) i tre dagar. Det ser jag fram emot.

Nu får det väl bli ett par avsnitt av OC kanske.. Finns ju inte så mycket annat vettigt att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0