Gårdagen

Hade en fin dag i Kil igår med la familia.
Hämtade upp Josef och Elin på busstationen först. Solbrända var dem men tydligen också en aning ofräsha om man ska döma efter Josefs kommentar: "Vi har inte borstat tänderna sen i måndags".
Bra att veta...
Elin ägde alla på kubb. Lite för bra med fem klockrena träffar på raken.. Lite tur också kanske, vem vet?
Alla fick presenter från Thailandet också. Vet inte vart min lillebror har fått sin så väldigt generösa sida ifrån...
Jag fick en adidaströja (sån där lite sportig med dragkedja), en kortärmad skjorta, peeling och tre nagellack. Allt passade också så jag blev mycket nöjd och glad.
Hann även med en snabbvisit hos Cornelia och Isac. Goa ungar det!

Idag händer det inte mycket här... Tänkte träna men är måttligt sugen på att cykla till friskis i det här ösregnet.
Får väl min motion när jag ska stressa runt inne på Max i helgen kanske. Vi säger så.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0