Märkliga kunder

Igår handlade en mycket märlig kund av mig. Det var en man i övre medelåldern som pratade halvtaskig svenska. Han hade långt hår uppsatt i en hästsvans (fult ord det där) och stank rök.

Han kom fram till kassan och sa:
"Idag har jag haft tre önskningar... Och dessa är att jag vill ha en kaffe, att jag skulle vilja få låna en penna av dig, och det tredje....... ja som du kanske förstår så kan jag ju inte berätta det högt för dig... hehehe".
Jag vet såklart inte om han syftade på det jag tror att han syftade på men att döma av hans ansiktsuttryck och kroppsspråk så gjorde han nog tyvärr det. En sliskig stinkande typ var det i vilket fall.

Det finns mycket konstigt folk.
En annan kund sa att han älskade friscoburgaren så mycket att han (varning för barnförbjuden text) brukade försöka ha sex med den. Väldigt lustigt hörredu tänkte jag och försökte ta kompisens beställning istället.
Kompisen var helt klart lika sexfixerad eftersom han inte kunde låta bli att skoja om siffran 69, dvs. det han skulle betala för sin mat.
Och det är nästan synd att säga, men ingen av dem var heller alkoholpåverkade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0