Barret

Skönt med sol ute.

Vid tvåtiden ska jag till Johanna på en kopp kaffe. Jag bjöd in mig själv på sätt och vis men det verkade okej.
När jag ändå är på stan ska jag uträtta lite andra ärenden också. Bland annat ska jag köpa med mig tre förpackningar hårfärg (behövs så mycket om inte mer, till mitt hår). Kruxet är att jag behöver någon som färgar håret på mig och Micke är nog inte mycket att lita på här.
Vore kul att vara hårfin innan midsommar så vi får se om jag kan ta mig till Kil innan dess.

Midsommar ska firas hos Frida och Roger i deras nyinköpta lya i Hynboholm. Förra året jobbade jag så jag hoppas på lika roligt som de verkade ha haft för ett år sen. Kul att få se huset också förstås!

Nu får det bli lunch...

Update: Är sugen på den hårfärgen jag har på det här (fyra?) år gamla kortet. Vilken färg det nu är...


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Nej Hanna! Klipp håret kort och färga det blont vettja... =)

2009-06-17 @ 18:43:37
Postat av: Hanna

Haha, aldrig. Bara för att du sviker brunettligan :D

2009-06-17 @ 19:29:54
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha. Hur självinbjudande är inte jag då som plippar iväg ett spontant sms "Hej Hanna, jag är ute och går ja.. Du kanske precis satt på kaffe eller nått?"

2009-06-17 @ 21:56:41
URL: http://enblondflicka.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0