Familjehelg

Den här helgen har jag mer eller mindre bott hos mamma och pappa.  Vi åkte hit igår och satt på uterummet hela kvällen och åt god mat och drack vin. Det var jag, Micke, mamma, pappa, Jonte, Maria, Josef och Elin. Mysigt.
Vi sov över här och åkte hem till Karlstad igen imorse.
Jag hann dock bara vara hemma i ca. en kvart innan jag insåg att jag hellre spenderade resten av dagen med familjen i kil än i soffan framför tv:n. Det är min rastlöshet som tar över vid sådana tillfällen. Mamma är precis likadan så för henne är det inget konstigt.
I alla fall så gick jag, mamma och pappa med Elin och Josef hem till Elin som bor på Hannäs och sedan hem igen genom skog och äng. Vi promenerade i ca två ½ timme. Det är annat än slötittande på kass tv:underhållning det.





Nu har jag duschat och vi ska strax äta söndagsmiddag, köttfärslimpa. Inte fel.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

För att inte tala om hur rätt det känns att vara mamma ( och pappa ) en sån helg! Man känner sig oerhört rik !

Bara nu Jonatahan hittar båtsnyckeln, som han har slarvat bort, så blir det riktigt, riktigt bra ?!

Film och en stor godispåse till alla i kväll !

2009-06-14 @ 18:16:54
Postat av: Hanna

Tack för en urmysig helg! Blev popcorn och film för mig :)

2009-06-14 @ 22:30:49
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: lillebror

Fina bilder, Vet du vad blommorna ni har fotat heter? Det vet i alla fall jag: Lomme.



Impad? =)

2009-06-16 @ 20:42:02
Postat av: Hanna

Lillebror: Det visste jag inte kan jag tala om.. Du är duktig du! :)

2009-06-16 @ 22:10:16
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0