Mary Kay

Igår var vi hemma hos Carro på Mary Kay-träff. Hon och Malin gick igenom olika handprodukter (som gjorde händerna himmelskt lena) och ett antal krämer för ansiktet samt foundation.
Jag är ju annars ganska ointresserad av krämer och sådant men jag måste säga att det var riktigt trevligt och kul att få prova på lite olika produkter.
Nu ser jag fram emot när vi ska med på en annan lite större träff där dem går igenom sminkning. Det är roligare med smink. Dessutom behöver jag få mig lite tips.

Tyvärr hanns inte några kort med att tas under krämgenomgången.. Lite synd eftersom Carro och Malin hade dukat upp så fint.


Nykrämade och på väg hem. Det var här jag kom på att jag inte hade tagit några kort... TråkHanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0