Min upplevelse

Tänkte svara i kommentarerna men skriver det här istället:

Jag tyckte att föreställningen var en sjuhelsikes upplevelse! Handlingen kändes väldigt rörig men den hade ingen direkt betydelse. Åtminstone inte för mig.
Sångarna, dansarna och musikernas insatser var riktigt bra och jag var faktiskt lite imponerad. Jag kände igen väldigt många från Sundsta och bara det var lite roligt i sig. Magenta har jag dansat tillsammans med på dansstudion och Riff Raff har jag dansat stepp ihop med.
Det dröjde ett tag innan jag vande mig vid publikens interaktion och egentligen vet jag inte om jag tyckte att det i sig förhöjde föreställningen. Å andra sidan försämrade det inte diekt något heller. Det var dessutom ganska kul att få skrika slampa.
Extra plus också för att de fick mig att skratta så himla mycket. Man hade roligt.

Rekommenderar verkligen andra att uppleva Rocky Horror Show.

Fortsättningen på Ankan var också riktigt lyckat. Öl för 25 kronor, billigt och bra.
Det var inte direkt brist på besökare heller. Kön ringlade utanför dörren när vi var på väg därifrån vid ett-tiden.

Kommentarer
Postat av: frida

25kr för en öl är verkligen bra! :)

Jo jag syftade på Niklas, tror det är rätt vanligt att killarna snor krämer, minns att när jag bodde hemma så tog alltid Emil mina krämer och en gång råkade han med misstag ta brun utan sol, lite rätt åt han

2009-03-28 @ 22:22:20
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0