Musikquiz gillar jag

Nu har det inte hänt mycket här.. Det brukar bli så ungefär varannan helg då jag är på jobbet dagarna i ända istället för att göra roliga saker ute i vårsolen. Förhoppningsvis kan jag göra roliga saker för de ynka pengarna jag får ihop istället.

I lördags efter jobbet åkte jag till Kil på fest. Pappa har fyllt 50 och det skulle släkten fira.
Riktigt roligt hade jag... Och det berodde inte bara på bjudvinet.
Vi körde musiktävling. Kanske den enda typen av tävling där jag blir lite tävlingsinriktad. Riktigt intensiv enligt Micke.
Jag var dock väldigt dålig men det berodde mest på att det i princip bara var rock a la 70-tal.  Jag och Jocke efterlyste mer schlager och Rix fm musik. Inte för att den musiken är bättre men för att man snabbare kommer på refrängerna.

Senare under kvällen rotade Jan fram en annan skiva som pappa hade fixat till hockeyn med lite modernare musik. Han skulle testa pappa. På den kunde jag och Jonte varje låt och pappa kunde nog ingen. Det kändes skönt.

Tack för den kvällen familjen och släkten!

Kommentarer
Postat av: farsan

Tack för din helhjärtade insats. Särskilt uppskattade jag dina Eddie Meduzakunskaper.

Vad tror du om att skriva uppsats om hans kvinnosyn?

2009-03-17 @ 08:21:56
Postat av: Hanna

Haha... Ja det var fler som verkade uppskatta det men dem verkade nästan förvånade också. Det var ju inte vi andra. :)

2009-03-17 @ 08:51:45
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Farbror Jan

Det var väl kul att man hittade något som Mats inte hade full kontroll. Inte ens hans undanflykter höll. (inte min skiva som hamnat där!)

Kul party

2009-03-30 @ 11:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0