En ickebeläst person

Blogglusten är väck.
Känner mer för att läsa, läsa, läsa.
Jag har bestämt mig för att försöka lägga lite mer tid på läsning. Det har uppenbarligen varit alldeles för dåligt med det genom åren och det tycker jag är himla trist. Jag vill ha läst mycket, vara en beläst person och så. Väldigt pretentiöst men det känns värdefullt på många sätt.
Boktipset.se är delvis förklaringen till det hela förstås. När man ser vad andra läser, har läst och tipsar om så blir man otroligt motiverad.
Dessutom har vi köpt nya, sköna solstolsliknande möbler till bal...kongen som jag gärna spenderar mycket tid i tillsammans med en bok.

Allt som allt innebär detta färre slösurfande timmar framför datorn. Fint.

"Händelser vid vatten" var för övrigt inte en 5:a i mitt tycke, snarare en 3:a.
Nu tar jag mig an "New york-trilogin" som också anses vara en 5:a enligt många av boktipset medlemmar.


Kommentarer
Postat av: ola

Auster är super bra, vet inte riktigt vad jag tycker om triologin men "Resor i skriptorium" är hur bra som helst.

2009-05-05 @ 13:32:40
Postat av: Hanna

Jasså det säger du. Bra med tips alltid! :D

2009-05-05 @ 19:56:43
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0