Jeansjacka

Sista seminariet för den här terminen avklarat idag. Gick bra och känns skönt att vara lite klar med sådant. Blir inte ens nervös nu för tiden när jag ska redovisa och det har jag faktiskt blivit annars. Någon slags utveckling är det väl som har skett.

Var nyss en sväng på stan med Jenny/Micke.. Köpte en jeansjacka efter några om och men. Väldigt nöjd med den. Nu ska jag försöka att inte shoppa så mycket mer på ett tag dock.. Känner att jag har ganska mycket nytt som jag knappt använt. Dåligt PPA där (PrisPerAnvändning). Har dessutom köpt tre nya jackor den här våren. Fast jackor är ett nödvändigt ting, kan användas både vår, sommar och höst och jag tröttnar förmodligen inte på dem på ett bra tag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0