Mina köp

Jag köpte inte så mycket i Stockholm förra helgen.. Men de köp jag gjorde är jag riktigt nöjd med.
Det blev lite mer stilrena plagg eftersom det behövdes. Inte så mycket blommor, färger och sådant som gareroben redan har ett överskott av.


Väskan och randiga tröjan syns väl ganska tydligt.
Det andra som är svårare att urskilja är en svart klänning i viscose som sitter snortajt.
När jag skulle betala för klänningen sa expediten i butiken "Den är riktigt fin den här klänningen". Mitt svar blev: "Ja och den satt som ett smäck".
Ganska fult uttryck.
Det andra mörka på bilden är en marinblå kjol med dragkedja på sidan, även den snortajt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: ja, kanske är det så. Bättre att hålla sig till lite mer fettdrypande, säkra kort i fortsättningen:) Blev dock väldigt förvånad då jag hört åtmisntone en person som gillade den, och max-burgare överlag gillar jag ju skarpt..

2009-05-25 @ 13:35:09
URL: http://saralingon.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj, jag vet verkligen inte hur jag lyckades publicera det där t-r-e ggr! (inte mitt fel!)

2009-05-25 @ 13:35:59
URL: http://saralingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0