Nu är det nog.

När mamma var här i tisdags berättade jag om en blogg som jag brukar gå in på eftersom jag tycker att bilderna ibland är inspirerande. Bloggen innehåller bara pinnsmala modeller och kändisar. Den mest kurviga tjejen jag har sett förekomma i bloggen är väl kanske Chloe Sevigny och hon är knappt kurvig egentligen.

Idag möttes jag av den här bilden:



Och jag mår illa av att se den.
Det är verkligen på tiden att bojkotta skiten. Är ändå så himla trött på alla jävla hattar, nitar, västar och jeansshorts som varenda brud som figurerar i bloggen har på sig.

Kommentarer
Postat av: frida

men shit vilken hemsk bild:S

2009-05-28 @ 17:19:33
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0