Tv och film

Igår hade jag en trevlig kväll här med Johanna. Slapp se fotboll och allt.
Vi lyssnade på moraltest och tittade på Greys anatomy istället.. Johanna älskar tydligen Greys. Själv gillar jag desperate housewives mer i så fall.





Den här kvällen har jag spenderat ensam framför filmen "The reader".
Den handlade om Michael och Hanna. Så fint.
Jag tyckte mycket om filmen också.. Om jag inte missminner mig är det samma regissör som regisserade filmen "Timmarna". Jag tycker om The reader på samma sätt som jag tyckte om Timmarna när jag såg den. Lågmälda draman kan lätt bli för sega, (särskilt för såna som mig som ibland har svårt att sitt still), men så var det inte alls med den här filmen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker det är så mysigt det där ja.. Slänga upp mina svettiga och lortiga fötter i soffan samtidigt som man för smörgåsar! :D

2009-05-30 @ 00:19:49
URL: http://enblondflicka.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0