50 % och jag är nöjd

Jag har en alldeles underbar vecka framför mig.
Inte.
Nu är det verkligen fokus på studierna som gäller. Jag har aldrig känt mig så oförberedd inför en tenta som nu. Men idag är det en vecka kvar och eftersom vi inte har några föreläsningar innebär ju det ganska mycket fri tid. Jag borde alltså hinna med att ta in ganska mycket i det lilla tröga huvudet.

Nu på förmiddagen har jag tagit mig genom en av de gamla tentorna så jag är en bit på väg i alla fall.
För övrigt så blir jag hur glad som helst om jag så bara kan skrapa ihop till de där 50 % på tentan. Mer än så bryr jag mig inte om. Vill bara slippa plugga mer ekonomi efter den här kursen.

Åter till kassalikviditeten, skuldsättningsgraden och räntabiliteten på sysselsatt kapital. Tjohej.

Kommentarer
Postat av: emilystrange

hanna jag vill börja med att säga:

det är inte ok att lägga upp information hur mkt man hunnit plugga, det skapar extrem ångest i oss andra som inte hunnit lika långt.



handskar ja, det kanske vi kan ta på ikea nästa ggn ;)

2009-11-30 @ 21:19:25
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha.. Sorry. Men känner inte att jag ligger före direkt.. Men det löser sig för oss ska du se.

Måste nästan göra ngt roligt den här veckan för att överleva. Studenttorsdag är ju inte fel?



Ja men visst, det kan få följa med från ikea ;)

2009-11-30 @ 22:09:31
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Jonathan

2009-12-02 @ 12:42:59
Postat av: Jonathan

Jadu, ekonomitenta är fina grejer det. Själv har jag min första omtenta sedan jag började nu på lördag. Också ekonomi så det är skönt att komma hem efter London bara för att få börja plugga på direkten.

2009-12-02 @ 12:45:09
Postat av: Hanna

Jonte: Uh jag hoppas för allt i världen att jag slipper omtenta.. Men kämpa på nu då så du klarar det denna gången! Och snart ses vi, förhoppningsvis har ekonomiskiten gått bra och blivit avklarad då! :)

2009-12-02 @ 17:24:26
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0