Ett nej från Tempel

Det blev en ganska improviserad kväll igår. Först satt vi hemma hos Emelie i hennes trånga men väldigt mysiga etta. Där var vi: jag, hon och ett par killar från PA-programmet och det var riktigt kul.
Sen tog vi med oss killarna och gick till en annan etta där vi träffade Malin, Anna, Ida och Johanna. Vi lyssnade och dansade en del till Lady gagas nya låt Bad romance. Humöret var ganska på topp.

Tyvärr hade jag lyckats övertala mig själv att jag skulle kunna komma in på Tempel trots min för låga ålder. Vi tänkte nog att eftersom alla de andra hade åldern inne så borde det vara lugnt. Men icke. Hatar den där förnedrande situationen när man inte får komma in.
Kvällen avslutades istället på Norrstrand med pommes och sällskapet Micke. Bara vänner, så inbilla er inget annat.

Jag har lånat alla bilder av Emelie och hoppas på att det är okej.


Blev bjuden på körsbärsshot. Mycket god.


Den gick laget runt.


Söta tvillingar.


Kommentarer
Postat av: emilystrange

helt ok med bilderna ;)



och tempel får ett NEJ från mig.

2009-11-29 @ 16:06:13
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag och Petra försökte oxå komma in på tempel. Kändes lite jobbigt att bli nekad :p

2009-11-30 @ 09:12:23
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Frida: Skönt att höra att jag inte var den enda som inte kom in iaf..

2009-11-30 @ 09:33:26
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0