Happy

Mamma undrade med tanke på "sadsongs-inlägget" om jag mår dåligt över något eller är allmänt nere. Absolut inte vill jag bara säga till er alla som eventuellt undrade samma sak. Jag råkar gilla den typen av musik oavsett humör.

Ärligt talat så mår jag riktigt bra, så bra som man kan må känns det faktiskt som. Jag trivs hur bra som helst i min lägenhet och jag känner mig inte alls ensam trots att det här med att bo själv är nytt för mig. Jag är också inne i en period där jag träffar väldigt mycket olika människor hela tiden och det är bland det bästa jag vet. Kanske tar jag för mig mer nu jämfört med tidigare..

Och det säger ju en del att jag skriver detta när jag läser vad som antagligen kommer att bli ihågkommet som den tråkigaste delkursen under hela PA-programmet. Ekonomistyrning, ja ni hör ju själva hur det låter.


Kommentarer
Postat av: emilystrange

hade jag inte haft så stressigt med plugget samt tvättid imöra, hade du gärna fått komma upp en sväng efter promenaden. men senare i veckan är du mer än välkommen, om du har tid ;)



ps. bra att du tar för dig mer :)

2009-11-23 @ 21:25:13
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Gott !

2009-11-23 @ 21:26:14
Postat av: Johanna

Ja och tänk va lycklig du kommer vara imorn Hanna då jag kommer hem till dig. Då ska du få se min vackra hy! pfffft

2009-11-24 @ 17:55:25
URL: http://enblondflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0