Kori nu tack

Efter en eezetablett vaknade jag idag upp pigg och glad.
Jag har ätit en hälsosam frukost, ska läsa lite i händelseredovisningsboken och sedan åka till Kil med mamma. Där är en långpromenad inplanerad och även färgning av mitt hår.

Igår kväll hade jag riktigt kul faktiskt. Först satt vi här hos mig.
Jag delade ut drinkar innehållande Cinzano och fruktsoda. Smått irriterande att jag glömde limen som självklart skulle varit med. Jag som till och med hade gått till affären en extra gång eftersom jag inte kom ihåg limen vid första inköpstillfället. Ja ja, drinkarna gick ner i alla fall.



Ankan var utan större förvåning ganska överfullt, fast egentligen bara den ena delen, den där dansgolvet är. Förståndigt nog var vi där ganska tidigt och fick oss ett bord som vi på sätt och vis lyckades hålla nästan hela kvällen.
Det blev ingen dans igår men jag sörjer inte heller det. Fy f*n vad trångt det var där. Knappast konstigt att man blir skallad och får armbågar i huvudet mest hela tiden.

Jag vill till Koriander!

Kommentarer
Postat av: frida

tack för igår riktigt trevligt :)

2009-11-27 @ 12:47:10
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Men Hanna ! Limen var ju pricken .....

2009-11-27 @ 13:05:03
Postat av: emilystrange

hahaa! skallad och armbågar i huvudet är inge skönt alltså. men vi dansade ju visst, har du förträngt det??



tack för igår iaf, det var sjukt kul :)

2009-11-27 @ 13:51:57
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Lina

Men först vill jag ha en kyss av en väldigt vacker dam!? Mohahah. Tack för igår, jättetrevligt att få komma och se hur du har det. VI ses på lördag och då vet jag en som ska på Koriander!

2009-11-27 @ 15:22:44
URL: http://onedayillgrowup.blogg.se/
Postat av: Hanna

Emelie: Jo visst, lite dansade vi väl men jag blev ju liksom armbågad i tinningen så jag förtränger det litegrann. Men annars, mycket kul :)



Lina: Hahaha... Ja jisses. Var längesen jag kände mig så obekväm ska jag säga. Ja, lördag it is! :D

2009-11-27 @ 17:59:37
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Jag klistrar in här istället för att maila. VAd har du för mail?



Jul, Jul, strålande Jul....



Julen börjar närma sig med stormsteg men innan vi skiljs åt vill vi i PiLS ge dig möjligheten att avnjuta en kväll i goda vänners sällskap.



Det är nu tid för PiLS årliga Julsittning - En chans för de nya studenterna att få uppleva en Julsittning för första gången och en chans för de äldre studenterna att ev gå på den sista Julsittningen som LIU-student.

Detta kommer att bli en stämningsfull och rolig sittning så vi ser gärna att du bjuder in släkt och vänner (behöver inte gå PA eller BVG) så avnjuter vi denna kväll tillsammans.

Den perfekta starten på julen!



Förutom en massa trevlig underhållning kommer du att bjudas på ett innehållsrikt och gott julbord med allt ifrån sill och renbenspjäll till ris á la Malta. I priset ingår det även alkoholhaltig eller alkoholfri dryck.

Pris: 320 kr för ickemedlemmar och 260 kr för medlemmar.

För mer information, se bifogad fil.



God Jul!



/PiLS

2009-11-27 @ 18:04:14
Postat av: Jonathan

Sätt över pengar till mig så fixar jag. Mitt konto är: 9159-0673451

2009-11-27 @ 18:06:44
Postat av: Hanna

Åh vad gott med julbord också! Jag som aldrig ens har varit på ett.. Jag för över pengarna i morgon! :)

Ha så himla kul i London nu, är inte alls avis.

2009-11-27 @ 23:52:21
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0