Längtar efter att svettas

Spacklingen gick bra eftersom jag hade någorlunda talang för det. Kändes underbart att fylla igen de fula hålen i väggen.
Frida, Carro och Carro tittade förbi på en fika och de hjälpte mig även att slipa lite där jag hade spacklat.
Liten kul detalj: Båda Carrosarna hade med sig varsin påse med mat från två olika hamburgerrestauranger. Denna snabbmat alltså.

Nu längtar jag till imorgon av tre olika anledningar.

1) Jag är ledig och slipper ekonomitermerna.
2) Den lilla hallen ska målas vit.
3) Jag ska TRÄNA och dessutom avsluta träningspasset med bastu i goda vänners lag. Gött att få svettas lite igen för första gången på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0