Projekt lägenhet

Jättemycket blev gjort i lägenheten idag. Pappa är så bra på det här med tapetsering. Väldigt, väldigt noggrann med en hel del tålamod. Vad hade jag gjort utan honom...?
Fint som tusan blir det också. Lite synd att jag inte har lagt upp "före"-bilder eftersom förändringen är ganska stor när det gäller väggarna.

Innan tapetseringen följde jag med Emelie till IKEA. Det passade mig perfekt att strosa runt där ett par timmar och dessutom var det riktigt trevligt.
Jag fick nya ideér när det gäller bland annat soffan, vilket innebär att det antagligen inte blir en Klippan. Jag vill ha någon som är lite skönare och mysigare. Snygghet får inte övervinna bekvämlighet alldeles för mycket känner jag.

Klippan på bilden

Kommentarer
Postat av: emilystrange

När jag klickade på bilden kom jag in på eketorpsoffan.. skulle du inte ha den lilla gula, fula? hahaa!

tycker också det var riktigt trevligt :)

2009-11-11 @ 22:03:17
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaha, jag länkade bara ikeas förstasida, var nog därför.. :)

Jo men precis den gula fula fast den svarta då ;)

2009-11-11 @ 22:55:01
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Håller helt med, en soffa som är bekväm är grymt viktigt. Klippan är inte bekväm, inte några längre perioder i alla fall.

2009-11-12 @ 18:27:29
Postat av: 1:a hyresvärden

Ja förmodligen hade väl jag rollat väggarna snabbt som bara den, i nåt färgglatt som du hade ångrat efter två veckor !

2009-11-12 @ 21:14:47
Postat av: emilystrange

du jag har så det räcker och blir över.. om du vill kan jag ta med mig lite till dig också, så kan vi sätta oss i selma o käka :D



om du kokar ris o tar med dig till dig, kan du få FJ av mej. bra va!

2009-11-12 @ 22:36:54
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Som sagt, underbart snällt! Men det får bli matsalen imorrn. Hinner ju knappt koka ris heller kom jag på för jag har fullt upp innan föreläsningen till och med. Körigt nu.

2009-11-12 @ 23:16:37
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0