Projekt lägenhet

Idag hade vi introduktion för nya kursen i ekonomistyrning och organisation. Nja säger jag där.
Jag ska göra mitt bästa för att lära mig så mycket som möjligt eftersom jag vet att det är en viktig kurs. Morgondagens matematikföreläsning är dock inget jag hurrar över. Matte har faktiskt aldrig varit roligt. Men nu ska jag låta bli att klanka ner för mycket innan kursen faktiskt har satt igång.

Dagens roliga var att välja ut tapeter till lägenheten. Jag känner mig riktigt nöjd över valet. Det blev en grå tapet med lite diffust randigt mönster. Låter konstigt men är jättefint.  Ni får se så småningom...
Blev riktigt peppad på att få i ordning där nu efter att ha haft med Sara in på en liten visning. Det blir lite roligare när andra också ser att lägenheten har potential trots nuvarande inslag av bland annat gul väggfärg och flagnande fönsterbräda.

Imorgon börjar jag spackla.

Kommentarer
Postat av: sara

ja, potential saknades inte! jag gillade verkligen planlösningen med köket och å så (särskilt hyllorna som du kan ställa finporslinet på:))kommer bli hur fint som helst när alla vägghål är bortspacklade och nya tapeterna uppe!

2009-11-02 @ 18:45:26
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon
Postat av: Hanna

Ja precis :) Det blir viktigt med fina kaffekoppar nu vettu ;) Matchande med kaklet kanske som sagt. Kul, kul!

2009-11-02 @ 19:17:07
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0