Second hand

Jag följde med mamma till gengåvan igår. Förväntningar på att jag skulle hitta något var inte speciellt höga eftersom jag har börjat inse att det här med second hand nog aldrig kommer att bli min grej. Jag känner mig mest äcklad när jag går runt bland alla gamla saker och kläder. Synd men sant.
Det jag dock kan tänka mig att köpa är vaser. Tyvärr fanns det väldigt dåligt med glasvaser i den stil jag gillar men jag hittade till slut en. Den fick följa med hem för 35 kronor. Tavlan på bilden fastnade jag också för. Klart värd 15 kronor.




Den lilla samlingen som har hamnat högst upp på hyllan i köket. Den står ganska bra där så länge.. Nya vasen längst till vänster.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Ett måste är våtsavetter Hanna. Det har jag glömt att lära dig ! Vad mkt. det är, som jag glömt lära dig tycker jag ?!

2009-11-20 @ 19:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0