Johanna

Jag läste nyss det här på Johannas blogg.

"36. Person jag beundrar: min kusin Annica. Hon är en mycket stark och positiv, trotts att livet varit hårt och en mycket sympatisk person på alla sätt och vis, trotts allt. Hanna Sandström också. Hon har genomgått ett uppbrott i kärleken på ett mycket sunt sätt. Om jag och Alex gör slut någon gång så hoppas jag att jag kommer bete mig som henne. Kloka kvinn-folk gillar jag! Det är sånna som er som gör att livets alla svackor ser ut att ha ett ljus i tunneln."

Det kändes väldigt fint och uppmuntrande att få läsa det.
Johanna och jag har varit kompisar i snart 15 år. Vi kan ha väldigt olika åsikter och syn på saker och ting som när det gäller exempelvis politik, monarki, Blondinbella, självmord och så vidare. Johanna är dock alltid den personen jag föredrar att prata med när det gäller känslor och relationer. Där är Johannas överlägset bäst.
Kanske beror det delvis på det faktum att vi faktiskt har känt varandra så otroligt länge och har varit med om mycket tillsammans. Speciellt när det gäller kärlek, uppbrott och sånt.
I alla fall så blir jag glad när du skriver att du beundrar mig och jag är väldigt glad att du finns!

Kommentarer
Postat av: Johanna

A, allt du skriver är sant :)och allt jag skriver är sant :)

2009-10-20 @ 22:35:13
URL: http://enblondflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0