Offentligt dejtande

Började dagen med föreläsning om arbetsbrist. Intressant med tanke på högaktuella diskussionerna kring LAS och turordningsreglerna. Viktigt, viktigt.

Efter det fika med Carro, Talle och Tim. Tim fick inte en syl i vädret och detta gjorde han klart för mig. Dom andra två fick faktiskt lite syl i alla fall. Dessutom är Talle ganska bra på att tjöta han med. Jag skyller på att det var han som speedade upp mig. Han och kaffet.

Efter det tog jag med mig mamma och pappa till lägenheten. Vi mätte och undersökte skicket lite närmare. Är fortfarande nöjd men tycker efter dagens besiktning att hyresvärden egentligen, verkligen, borde stå för kostnaden av tapetsering. Väggarna är mycket slitna och inte i okej skick. Vi får se hur det går...
Dessutom fick jag helt andra idéer kring hur jag ska möblera där inne. Inte alls som jag hade planerat först.

Ikväll är det Bonde söker fru och Greys.
Pappa fnyser åt det faktum att jag tittat på sånt som Bonde söker fru och Ensam mamma söker. Jag förstår varför. Men helt ärligt, det är ju hur kul som helst att få inblick i andras jakt på kärlek (är medveten om att delar är regisserade och såklart redigerade men ändå).
Offentligt dejtande med allt vad det innebär. Älskart. 


Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Börjar man dagen med föreläsn. om arbetsbrist och LAS kan man behöva spola hjärnan med bonde söker fru ! Du erkänner i alla fall du !

2009-10-07 @ 19:45:45
Postat av: Hanna

Ja men visst vettu. Man måste bjuda på sig själv här i livet.. Och det har vi ju inga problem med du & jag.

2009-10-07 @ 23:23:59
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Nej men visst vettu !

2009-10-08 @ 18:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0