En vår att se fram emot

  • 1. Socialpsykologi I
  • 30hp, Dagtid, Helfart (100%)
  • Normal undervisning
  • Personal och arbetsliv
  • Karlstads universitet , Karlstad
  • VT 2010

2. Ledarskap, organisation och kön
  • 7.5hp, Kvällstid, Halvfart (50%)
  • Normal undervisning
  • Fristående kurs
  • Karlstads universitet , Karlstad
  • VT 2010
  • 3. Män, manligheter och förändringsprocesser
  • 7.5hp, Kvällstid, Halvfart (50%)
  • Normal undervisning
  • Fristående kurs
  • Karlstads universitet , Karlstad
  • VT 2010

Japp, sådär ser min vår ut.
Kände att höstens slappa schema inte får bli en repris till våren och därför har jag lagt till ett par kvällskurser på halvfart utöver programmet.
Längtar efter mer genus så jag tror det blir super! Genusvetenskap B var min första tanke men undervisningen sker bara dagtid och jag vill helst undvika eventuella krockar i schemat. Jag menar, socialpsykologins föreläsningar lär också vara intressanta.
Känns skönt att ha vårens kurser att se fram emot eftersom den annalkande ekonomistyrningen inte känns riktigt lika kul...

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, jag är superladdad!:D:D:D

2009-10-08 @ 11:38:20
URL: http://saralingon.blogg.se/
Postat av: Lina

Hanna! Vad glad jag blev när jag fått en kommentar, från dig dessutom. Har nu lagt till dig på min länklista för att oftare kika in på din blogg. Tycker att du ska vara med mig och Emelie och gänget på en förfest snart, student och singel som du är! Vad sägs?

2009-10-08 @ 14:59:52
URL: http://onedayillgrowup.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men vad roligt! Ska minsann lägga till dig med på min lista. Ja men absolut, fest med er låter som en utmärkt idé så det måste vi ju styra! :D

2009-10-08 @ 16:18:30
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0