Hälsningar från bitterfi**an

Hamburgare är det som har sysselsatt mig den här helgen. Är fruktansvärt trött på folk som skriker "HALLÅ?!" i driven innan man ens hunnit säga "Välkommen till Max, det går bra att beställa".
Annars var jag hemma hos Becca (Roberts lya för att vara korrekt) och kollade fotbollen igår.
Eller jag tittade knappast på matchen. Jag gjorde en massa annat som att äta & dricka, sms:a, msn:a och kommentera folks statusar på facebook. Men jag hann vara ganska social mot de närvarande vännerna också och det blev en väldigt mysig kväll.
Nu är jag mör i hela kroppen och huvudet, vilket man alltid är efter att ha jobbat där jag jobbar.. Till och med öronen är ömma på grund av drive-setet och alla muppar som skriker "HALLÅ?!".
Ska unna mig lite pinsamhets-tv i form av "Ensam mamma söker" och en godispåse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0