Musslan

Pratade med mamma och pappa förut om mig och min personlighet. Dom, framförallt pappa, hade någon liten föreställning om att jag har blivit annorlunda på senare tid (år). Att jag har gått från att vara galen, spontan och rättfram till att bli mer försiktig, inåtvänd och liksom mer moralisk, typ.
Det kanske är så? 
Inte kul i så fall. Jag vill inte vara en inåt person. Enligt mig är ju det bland det tråkigaste som finns. 
Men som pappa också påpekade så är ju det där väldigt relativt. Det finns väl många som är tusen gånger mer inåt än vad jag är.
Intressant är det ändå för jag känner själv att det finns en chans/risk att det stämmer. Jag undrar när detta hände och vad det beror på... Det finns kanske lite olika förklaringar till det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kanske blir du vuxen? De flesta galnar ju av med tiden :)



2009-10-31 @ 22:05:32
Postat av: Hanna

Ja jo det är klart.. :) Kan vara delvis det men han verkade mena lite på ett annat sätt.

2009-11-01 @ 10:35:52
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0