Beklagar

Olägligt att ni är så många som tydligen vill läsa min blogg just nu..
Nu när jag varken kan eller vill (av olika anledningar) skriva särskilt mycket om vad som händer i mitt liv.

Känns falskt och krystat att hitta på saker att skriva om som jag egentligen inte bryr mig om. Livet är ganska rörigt nu på sätt och vis och mitt humör är verkligen upp och ner. Jätteglad ena stunden och har världens deppkänslor i den andra. Inget att göra åt.

Ville bara så smått beklaga denna torra blogg.

Kommentarer
Postat av: frida

pinsamt! :D haha.. lite trött imorse tror ja;)

2009-09-16 @ 15:45:52
Postat av: Johanna

Känn ingen press, men det är alltid kul att läsa din blogg :)

2009-09-16 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0