Livet

Igår kväll var jag, Johanna och Kinell och hälsade på hos Hanna i hennes urfina lägenhet i Klara. Utsikt över älven från köksfönstret sett, hela 45 kvm stort, vita väggar och högt i tak. Hyran inte alls hög.
Hanna är såå värd det också. Verkligen rätt person att få ha lite flyt! Vi drack kaffe och pratade om livet. En hel del sportsnack också i och för sig. Men på en lagom nivå kände jag. Himla mysig kväll.
På lördag ska vi dit igen och umgås lite. Passar mig utmärkt som ska jobba lördag-söndag utan andra vettiga planer.
Det var allt för nu.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag råkade trycka bort din kommentar, men det hade du rätt i. Blev ju ganska lugnt (å trist) i övrigt:)

Även idag bultar huvudet, men vi ska ge oss på en örebro-sväng lite senare iaf.

ha en trevlig helg!

2009-09-25 @ 09:10:07
URL: http://saralingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0