Lördagkvällen

I lördags efter jobbet åkte jag sunkig och ofräsch direkt till Hanna. "Vad fan gör du här om du inte ska supa?" undrade en av Carrosarna... Jo, jag tänkte att lite umgänge på fredagskvällen (nykter eller onykter) kunde vara trevligare än ensam hemmakväll i tomt hus.
Det blev ganska mycket folk där i ettan. Det trillade in fler och fler under kvällens gång.
Det var såklart synd att jag inte kunde hänga med ut på krogen men jag är glad att jag åkte dit ändå. Dessutom kör vi en repris nu på lördag igen.
Lite bilder på vissa utvalda:

Kommentarer
Postat av: malin a

oj, vad kul de ser ut som jag har då, ser mest besvärad ut. Men de va ju kul :)

2009-09-28 @ 21:08:32
Postat av: Hanna

Malin: Ja men du var inte alls beredd när ja tog kortet så är nog mest därför. Men fin ändå tycker jag :)

2009-09-28 @ 21:20:12
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0