Rött vin och sushi funkar


Bild lånad från Johanna. Rött vin är godare än vitt och därför struntade vi i de allmänna reglerna kring vad detta bör drickas till och inte.

Från Myskvällen i torsdags. Det blev Sushi från Happy kitchen istället för alternativet med att laga mat. Carros sushi var lite annorlunda.. Hon tog ut svängarna i menyvalet och ångrade inte detta beslut. Jag tycker att de vanliga bitarna är så sjukt goda så man vill nästan inte riskera att missa dom.
Efter träningen anslöt även Alex och Daniel (SM-final idag för övrigt, hoppas dom vinner). Skittrevligt allt som allt!

När jag är hos Johanna och ser hur fint hon har det så längtar jag bara ännu mer efter lägenheten och det suger att jag fortfarande inte har lyckats träffa hyreskillen och fått skriva kontrakt. Men idag kanske? Vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0