Bernadotte what

Tentan är avklarad och jag tror att det gick okej, men man ska aldrig säga för mycket om tentor i förväg.

Hur som helst, har hängt med Johanna och Carro hela eftermiddagen/kvällen. Trevligt och roligt som vanligt bortsett från när de satt och tjöta om Sims. Inte min grej någonstans med Sims. Jag ogillar i princip alla typer av spel.
Vissa sällskapsspel kan gå an.

Mindre roligt var det också när Johannas prompt skulle se på "Familjen Bernadotte" på tv.
Det finns få saker som är så fruktansvärt ointressanta som kungafamiljen. Carro och jag tog därför vårt pick och pack och drog därifrån. Vi stod helt enkelt inte ut.

Nu blir det istället Glee för min del. Fick nämligen låna hela första säsongen av Mimmi.







Bild
Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0