Fredagen

Mamma gjorde mig sällskap på stan några timmar igår eftermiddag.


Dom andra tygskorna var fläckiga av milkshake som hade runnit ur en stor svart soppåse på jobbet någon natt förra sommaren. Äckligt. Köpte nya för 200 kronor istället.


Mina naglar = katastrof. Med hjälp av Trind brukar dom kunna shapa up sig lite. Ger det ett försök.


Tar nog på mig den här ikväll.


Sedan i höstas har jag hamnat i en svart period. Jag köper mest klänningar och nästan alla är svarta. Stor skillnad mot förra våren då jag i princip bara hade en massa blommigt på mig. Lite trött på blommor.


Kvällen spenderades hos Emelie med sushi och godis.
Vi sa att vi skulle titta på Så ska det låta men jag lyssnade nog inte på en enda låt under programmets gång. Av någon anledning har vi alltid så mycket att prata om.

Kommentarer
Postat av: emilystrange

Hahaa, jag tänkte också på det. Såg vi överhuvdtaget på tv:n? Tror inte det..



ps. klänning nr 1 är vrålsnygg! du kommer äga ikväll :)

2010-04-24 @ 11:20:07
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Emelie: Nae det var dåligt med det faktiskt.. :P Men prat är mer värt.



tackarr.. får hoppas den känns bra på också :)

2010-04-24 @ 14:18:56
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0