Ovissheten

Hej hopp!

Sitter och följer livechatten på aftonbladets hemsida. Ganska trivsamt faktiskt. Känns lugnande att läsa om folk som har det värre..
Närå, men det är gött att man kan hålla sig så pass informerad och uppdaterad. Verkar inte som att det blir något problem att kunna boka om flyget eller få pengarna tillbaka, vilket är positivt. Jag har också mailväxlat med en Samuel från Alessandro hostel och förklarat situationen för dom.

Det jag hade önskat är ett svar så fort som möjligt när det gäller huruvida flyget kommer att avgå eller ej på söndag. Ska jag åka till Göteborg imorgon eftermiddag eller inte? Klart att jag kan göra det i vilket fall men skönast vore ju att spara på den trippen tills vi verkligen ska dra iväg. Tycker ju att dom borde veta det imorgon i varje fall.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Det är väl klart att du ska åka till Göteborg ! Varför inte vidare till Köpemhamn ? Passa på gör nåt positivt av detta nu ! Vi stöttar om det behövs vet du !

2010-04-16 @ 18:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0